Visar 1 svar (av 1 totalt)

Skapa mall i lärlogg

Hej!
När jag gör ett lärloggsinlägg hos eleverna finns det möjlighet för elevernas lärare att redigera. Jag skulle vilja att det fanns möjlighet att välja att eleverna skulle kunna redigera ett lärloggsinlägg som jag skapat. T ex om vi gjort en gemensam undersökning som jag har fotograferat, men som jag vill att var och en skriver till…

Hej, och tack för ditt inlägg!

Om du som lärare skapar ett lärloggsinlägg så har ju eleven möjlighet att kommentera det, dock inte redigera det. Vet inte riktigt om jag förstår behovet att han/hon ska kunna redigera det, men räcker det inte med att de kan kommentera ditt inlägg? Återkom gärna med en mer utförlig förklaring till detta önskemål.

Mvh Marie

Mvh Marie på Unikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.