Visar 1 svar - 1 till 4 (av 4 totalt)

Min dotter saknas

Jag har haft Unikum i ett antal år i min egenskap som lärare, och har då även i egenskap som vårdnadshavare kunnat se vad som händer min dotter (hon fyller 6 senare i år). Men nu när jag loggar in på Unikum så finns min dotter inte kvar, jag står inte längre som vårdnadshavare till någon. Vad beror det på? Är det för att hon byter från Förskola till förskoleklass?

Hej!

Många kommuner använder autosynk för det nya läsåret och troligtvis är det detta som påverkat. Vilken kommun gäller det?

Mvh Rebecca på Unikum 🙂

Uppsala

Jag har samma problem med ett barn som just börjat förskoleklass, i Uppsala. Nu ser jag bara det barn jag har kvar på förskolan.

När jag följde länken från ett mail med mentor-uppdatering för förskoleklassbarnet fick jag ”Åtkomst nekad – 403 – Du har försökt komma åt en sida du inte har rättigheter för… osv”.

Jag har samma problem efter flytt från Varberg till Simrishamn så saknas min dotter. Jag får endast upp min yngre dotter som blrjar F-klass.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.