Visar 1 svar - 1 till 3 (av 3 totalt)

Kopiera inlägg till blogg

Hejsan alla!

Några pedagoger på vår förskola har för vana att skriva veckoinformation i pages på lärplattan innan det kopieras in i blogginlägget på Unikum men sedan en tid tillbaka verkar det inte längre fungera att kopiera över text från pages in till Unikum utan sidan är fortfarande helt blank, någon som vet varför det är så? (Det fungerar att skriva i dokument som word på datorn och sen kopiera över men inte på lärplattan)

Tack på förhand!
Albert

Hej!
Vi har fått fler indikationer på detta problem och kollar nu upp om vi kan åtgärda det så jag hoppas det ska ordnas inom en snar framtid.
Tack för att du rapporterat felet.
Britt på Unikum

Nu ser jag att ni svarat på detta inlägget för över ett år sedan, men det verkar fortfarande inte vara åtgärdat. Vad händer?

Med vänlig hälsning Henrik Olsson

Hej!
Jag r inte säker på att det är något vi ens kan ordna faktiskt, vad är problemet nu och vad är ert önskemål?
Om vi tror det går att lösa får jag isåfall lägga det på önskelistan över förbättringar men vad jag känner till har inga fler av våra kunder önskat detta.

Berätta vad som behövs och vad som nu inte fungerar så kollar v vidare.

Britt på Unikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.