Visar 1 svar - 1 till 4 (av 4 totalt)

Kastas ut från Unikum

Hej
När jag öppnar worddokument eller exceldokumnet kastas jag ut från Unikum. Vad göra?

Hej!
Om du använder appen, prova i webbläsaren istället eller från dator i Crome-webbläsaren så borde det fungera.
Bra om vi får veta hur du gör och vilken app/webbläsare et.c. annars så att vi kan kolla upp det men tror inte vi hört det av flera så det är inget generellt fel i alla fall.
Britt på Unikum

Hej
Använder ipad och appen.
på dator fungerar det som vanligt. Varken ipaden eller appen behöver uppdateras.

Hej igen
När jag ska öppna bifogade worddokument i ett blogginlägg kastas jag ut från allt och kommer till startsidan på ipaden.
Att öppna samma worddokument från ett mejl fungerar.
Utgår från Unikums app

Hej Malin!

Ursäkta sent återkoppling, vi lyckades återskapa felet och vi jobbar på att lösa detta.
Under tiden rekommenderar vi att du går in via webbläsaren.

Vi ber om ursäkt för besväret &
Ha det fint!
Anna på Unikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.