Visar 1 svar (av 1 totalt)

Grupp för vårdnadshavare!

Hej, jag eftersöker som administratör att kunna skapa en grupp för vårdnadshavare och förskolechef. Vi har en samverkansgrupp på min förskola bestående av några föräldrarepresentanter och förskolechef. Vi behöver lägga ut dokument och kontakta alla i gruppen och kunna konversera i Unikum. Vore toppen att kunna lägga upp en grupp på det viset. Nu kan jag bara lägga upp en grupp som antingen ”Barn” eller ”Personal”.

Hej och tack för ditt inlägg!

Men man kan inte göra grupper med bara föräldrar, dvs utan sina barn. Men kan man inte använda de befintliga avdelningarna och skicka blogginlägg med dessa dokument bara till föräldrarna och personal, dvs inte klicka för barnen?

Mvh Marie på Unikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.