Visar 1 svar - 1 till 4 (av 4 totalt)

Funkar inte längre att ladda ner filer i appen

Hej! Jag använder appen från Samsung S4. Det har slutat funka att ladda ner filer. Tex pdf och doc. Funkade utmärkt förut (ca en månad sen?). Är det något känt? Mvh Jenny

Samma problem här

Jag har också problem att öppna filer i unikum med min samsung s4. Appen tänker en stund men sen händer inget mer. Jag har provat att avinstallera och installera på nytt men det hjälpte inte.

Har fått en fråga från vårdnadshavare att det inte går att öppna pdf filer via samsungmobil. Har varit så tidigare men att ni löst detta. Nu har det blivit samma igen. Vad kan jag ge för tips?

Hej Christel!

Tack för att du hör av dig om detta!

Vi är medvetna om problemet och det externa företaget som tar hand om våra appar jobbar på att lösa felet.

Tills problemet i appen är fixat kan man gå in på start.unikum.net via webbläsaren och öppna .pdf-filer där. Vänligen testa och återkom om detta inte skulle fungera för er.

Vi ber om ursäkt för besväret och tack för tålamodet!
Anna på Unikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.