Visar 1 svar (av 1 totalt)

Att skapa uppgifter till endast 5 elever.

Jag vill ge individuella uppgifter till mina elever. Jag har en uppgift som jag vill att 5 elever ska göra. När jag har skapat uppgiften och trycker på knappen STARTA så kommer klasslistan fram. Jag bockar då av Alla elever för att ha möjlighet att bocka för de 5 jag vill ge uppgiften.
Jag kan bocka i tre av mina fem elever eftersom det inte går att scrolla i elevlistan.
Vad gör jag?

Hej!
Låter konstigt, skulle vilja be dig vända dig till din skolas Unikumansvarige och förklara så får de hjälpa till eller ge oss mer info till supporten så vi kan testa detta om det är något i verktyget som är fel.
Om du använder appen, prova gärna i webbläsaren istället annars så kanske det går bättre där.
Britt påUnikum

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• För att skriva inlägg loggar du först in på Unikum som vanligt. Sedan kan du logga in i forumet med knappen nedan.

Om du brukar logga in via din kommuns eller skolas hemsida skall göra det som vanligt först. Därefter klickar du på knappen "Logga in med Unikum" nedan.

• Forumkonto är till för dig som inte kan logga in till forumet med ditt vanliga Unikum-konto.